Gull til Clarion på Magnet Awards

Magnet Awards arrangeres årlig, og har som formål å kåre landets beste bedrifter innen Employer Branding. Clarion Hotel var nominert i hele fire kategorier, og gikk av med seieren i kategorien Årets kampanje overfor erfarne.

– For å nå ut til så mange som mulig med visjonen vår om å øke livskvaliteten til gjester og kolleger, jobber vi aktivt med Employer Branding, både internt og eksternt. Vår visjon manifesteres daglig av våre mange tusen medarbeidere, og forsterker i så måte bedriftskulturen Clarion Hotel er tuftet på, så dette er bare helt vanvittig stort og gøy, sier Elisabet Søyland, Director of Passion Norge.

Magnet Awards (tidligere Gulljegeren) er en årlig prisutdeling, der de beste kommunikasjonstiltakene innen Employer Branding i Norge hedres. Formålet med prisutdelingen er å inspirere, lære og å spre kunnskap på tvers av bransjer over hele landet. Juryen består av fagfolk fra hele arbeidslivet, og sammen gjør de en vurdering av alle bidragene, ut fra kreativitet, strategi og effekt, skriver Clarion Hotel i en pressemelding.

Clarion Hotel var nominert i kategoriene Kampanje for egne medarbeidere, Kampanje overfor erfarne, Årets Mangfoldspris og Åpen klasse, og vant pris for sitt bidrag med Talentjakten, som ble gjennomført i forbindelse med åpningen av Clarion Hotel The Hub. Clarion Hotel jobber aktivt med sin Employer Branding gjennom sine to Directors of Passion, som begge tilhører Clarions ledergruppe, og som setter bedriftskulturen på dagsordenen. I tillegg har de Passion Coaches ute på alle hotellene, som hver dag har som oppdrag å gjennomføre økt livskvalitet i hverdagen.

– Alle våre bidrag til Magnet Awards er eksempler på hvordan kulturen vår lever i praksis, avslutter Søyland.

For mer informasjon om Talentjakten, se her.
Les mer om Magnet Awards her.

Foto: Elisabet Søyland, Director of Passion Norge og André Schreiner, direktør på Clarion Hotel The Hub under Magnet Awards. Foto fra Clarion Hotel.